måndag, juni 22, 2009

Dåligt samvete

Får lite dåligt samvete över att jag inte skriver så ofta på min blogg.

Pratade med mina 2 kollegor på jobbet idag och
de hade vart inne och kollat efter lite nyheter
men jag sa att jag inte visste vad jag skulle skriva,
men min föregående vecka var grym så där borde ha funnits mycket att skriva om.

Jag får nog hålla med.


Tisdagen körde jag 3 tjejer till LBC-tracken i VBG på inlinesträning
jag måste få säg att min lilla höna hon har farten i benen
ska bli kul att följa henne framöver.



Sen ett jävulskt långtråkigt möte på jobbet.
Hualiga.

En liten ledtråd.

HP sk.t ner dig.
Du babblar bara en massa smörja
och det du säger är bara massa strunt
och kommer aldrig in i öronen på folk
då det trillar i backen innan de ens kommer fram.........

är så trött på denna seriefiguren så det finns inte.



sen lite roligare saker.

Midsommarafton på Gården i Veddige

Tack alla ca 30 personer som var där, mycket trevlig kväll med brännboll & grill
och snälla Pennan & Kotte tack för er poängpromenad med lekar därtill
vi ska nog hitta på något till er på nästa sammankomst.....hehehehehhee
Tack Stina för hjärnskrynklaren där fick man inte va alltför alkoholpåverkad
för att klara ut..........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar