måndag, juli 06, 2009

Hård Helg

Helgen började med att Sylvia stannade kvar på jobbet med mig till klockan 16:00.
Sen drog vi hem till Sibban via U-B några minuter.
När vi kom till läjet så tog vi varsin dusch och fixade till oss,
efter det blev det Sibbans altan med varsin Caprinja och lite godis.
18:15 kom vår skjuts och vi åkte in till stan
och det blev en runda i stan innan vi till slut kom till Harrys.




Vi var 13 tjejer som åt och drack gott på Harrys.
Tack alla tjejer för en mycket trevlig kväll speciellt Sibban.
Vi var väl bland de sista som lämnade Harrys av gänget tror jag.
klockan 02:00 drog vi därifrån.

Lördag hade jag mina två tjejer hemma och de skulle sova över.
På kvällen var vi på 20 + 49 års kalas och gick hem vid 12 snåret på natten.
Tack kära Nettan för den festen mycket gott att äta och dricka.

Söndan blev lugnare vi bara softade alla framför tv och datorerna ,
åt god mat (lax med pressad potatis),
sen åkte stora tjejen hem då hon skulle med farmor på bingo
och den lilla hönan stannade
hos mig tills storebror och mamma kom och hämtade henne framåt 17:00 tiden

Och idag måndag har jag en semesterdag, ganska smart drag då helgen har varit som den har varit.
Det blir en runda till gymmet och hajen under eftermiddagen.

Nu planeras det för nästa helg då Makrillfestivalen i Bua är och
ytterligare en festkväll med sen hemkomst troligtvis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar