lördag, november 21, 2009

Harrys

I går när Sibban skulle åka hem efter vart på besök på jobbet
frågade hon mig om jag ville hänga med till Harrys på lunch och tippa V75
idag lördag.
Jag funderade på väg hem från jobbet och ringde syrran och kollade med henne om vi kunde dra in till stan en stund och hon sa ok.

Snacka med Sibban imorse och förklarade att vi blir nog inte så länge då syrran ville hem och kolla på hockey på tv.

Kom till Harrys och träffade Sibban, hennes före detta svägerska Annika & Sibbans syster Rebecka.
Vi fick ihop ett bra system vi 5 tjejer och jag och Sibban gick för att lämna in den + att vi köpte en Harry boy och några lotter.

När vi kom tillbaks till Harrys så skrapa vi lotterna och det var ingen vinst på någon av lotterna.

Efter det så beställde vi vår lunch och mer dricka och Sibban satt så hon såg text tv och där kunde vi följa travet, hm det gick inte vår väg idag
vi fick in en 5:a på Harry boy:en vi köpte , men det var jackpott så det sket sig.

Kl 18:00 gav vi upp och vi som inte skulle va där så länge, men en av det roligaste eftermiddagar som jag haft på länge
och de säger att ett gott skratt förlänger livet då måste vi leva mycket länge hela gänget för det var mycket skratt på Harrys i eftermiddag.

Vi fick en ny vän i Annika.

Tack för att ni förgyllde vår dag tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar